Projekt systemu rpg- real-dark fantasy
Jako że ta rasa najbardziej mi pasuje i w pracach przygotowawczych poświeciłem jej dużo uwagi zacznę właśnie od niej.
Z założenia elfy podzielone zostaną na
-Elfy leśne (zbuntowane przeciwko panowaniu Elfów wysokiego rodu, świetnie wyspecjalizowani łowcy i tropiciele. Ich kultura nie stoi na najwyższym poziomie, nie korzystają z zbytków magii, świadome konieczności zachowania równowagi, żyją w społeczeństwie równym, utopijnym, opiekując sie leśnymi ostojami. Cechują się dobrym smakiem i praktycznością- nie znoszą przepychu.)
-Elfy śnieżne (Bardziej wytrzymałe i silniejsze, lecz nie tak zwinne od swych współbraci, o mniejszej ogładzie. Świetni wojownicy i kowale, perła elfickiego rzemieślnictwa.)
-Elfy wysokiego rodu (Klasyka? O nie. Ich społeczeństwo będzie się luźno opierać na kulturze starożytnego Rzymu i Grecji. Tym razem są gnuśne, lubujące się w łatwym i przyjemnym życiu- rozpusta i niewolnictwo zaspokajające ich potrzeby, to ich domena. Podzielone zostaną na arystokracje, oraz obywateli. Pierwsza grupa jest bardziej zniewieściała, lecz przejawia durzą inteligencję. Z drugiej, rekrutowana jest dobrze usystematyzowana i wyszkolona armia, przypominająca rzymski legion.
-Mroczne elfy (Nie znajdziesz tu czerwonych oczy czy czarnej skóry! Mroczne elfy to szalona nacja, lubująca sie w chaosie, od współbraci odróżnia ich jedynie szaleństwo i żądza krwi błyszcząca w oczach.
Z tych grup również zostaną wyłonione kolejne podgrupy.
Offline